ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2 "ЗІРОЧКА"

санаторного типу Ніжинської міської ради Чернігівської області

МИ ВСІМ ГОСТИННО ДВЕРІ ВІДЧИНЯЄМО


   Педагог-дошкільник - це скульптор дитячих душ. Для того, щоб досягти вершин майстерності йому необхідно бути чарівником, щодня відкриваючи перед дитиною нові й нові грані навколишнього світу.

                                       

     В нашому садочку немає байдужих до долі дитини, бо це той світ, в якому дитина живе у найважливіший період свого розвитку і від того, як вона тут живе, з ким спілкується, залежить не лише її майбутнє, а й майбутнє родини і всієї країни. Якщо дитина живе з похвалою, вона вчиться захоплюватись, якщо дитина живе з честю - вчиться справедливості. Якщо дитина живе в безпеці, то обов`язково навчиться  вірити. Якщо дитина живе в дружбі, вона знайде у світі любов. Створити такий чудовий світ допоможуть тільки справжні майстри ЗДО№2 "Зірочка".

В закладі працюють люблячі свою справу:

директор Руденко Наталія Вікторівна, стаж роботи 32р.,

вихователі: Куль Людмила Михайлівна, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи 18р.,

         Руденко Світлана Іванівна, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи 32р., 

   Федоренко Тетяна Григорівна, спеціаліст першої категорії, стаж роботи 19р., 

музичний керівник Вертюк Світлана Михайлівна, спеціаліст вищої категорії, звання "вихователь-методист", стаж роботи 41р.

 

Обслуговуючий персонал закладу складається із 8 осіб:

сестра медична старша Левченко Оксана Володимирівна,

помічники вихователя для дітей віком від 3 років Саєнко Ніна Іванівна, Кириченко Катерина Іванівна, 

кухарі Турчин Тетяна Іванівна, стаж роботи 27р., Скороход Аліна Володимирівна.

                                                          

 

Наш успіх - живе в наших вихованцях.

Наша гордість – це їх досягнення.

Наша опора і допомога – це батьки, їх повага, зацікавленість і співпраця.

Наша сила – це постійне прагнення кожного педагога до самовдосконалення, відданості обраній справі, уміння робити все можливе для того, щоб малята йшли в життя з відкритим серцем, з любов’ю до людей і природи, бажанням творити добро і красу на Землі.

Наша мрія – щоб хлопчики і дівчатка пишалися тим, що вони вихованці дитячого садка «Зірочка».

ПЕДАГОГІЧНИЙ   ДОСВІД

 

РУДЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА директор: "Найкращим керівником є той, кому вистачає розуму, щоб добирати людей для роботи, яку потрібно виконати, і стриманості, щоб не втручатися в їхню роботу, поки вони її виконують" (Бенджамін Франклін)

Секрет професійного успіху, на мою думку, - знайти улюблену справу і займатися нею. Так відбулося і в моєму житті: я знайшла безмежно яскраву, цікаву і неповторну КРАЇНУ ДОШКІЛЛЯ, і з задоволенням поринула в неї на довги-довги роки. 

/formuvannja_zagalnoljudskikh_cinnostej_u_doshkilni.docx

/analiz_rezultativnosti_roboti_zdo.docx

 

КОЛЕСНИК АЛЛА СЕРГІЇВНА вихователь:" Здоров'я є умовою гармонійного розвитку людини. Сьогодні дитині потрібні не лише знання про здоров'я, а й життєві навички, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, культуру здоров'я. А я, як педагог, повинна забезпечити творчий підхід до організації навчально-розвиваючої діяльності з дітьми, спортивних ігор, розваг, постійний обмін передовим досвідом, що надасть можливість досягти бажаного успіху!"

/v_prirodu_za_zdorov-jam-1-.docx

 

ФЕДОРЕНКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА  вихователь: "Сучасні тенденції в суспільстві націлюють на розвиток здібностей і вмінь творчого мислення підростаючого покоління, формування у них фінансової та економічної грамотності. Реалії сьогодення потребують людей з гнучким і критичним мисленням, ініціативних, з високим розумовим потенціалом. Ключем до розвитку сучасної дитини я вбачаю впровадження Міжнародної програми "Афлатот" та LEGO-конструювання, які допоможуть сформувати успішну та компетентну особистість".

/formuvannja_ekonomichnoji_svidomosti_ditej_doshkil.docx 

/formuvannja_u_doshkilnikiv_socialnoji_ta_finansovo.docx 

 /igri_ta_zanjattja_z_konstruktorom_lego.docx

 

РУДЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА  вихователь:  "Народна мудрість учить: "Як справу розпочнеш, так і завершиш". Тож виховання дитини, прищеплення їй духовно-моральних цінностей слід розпочинати з перших днів її життя. Особливо сьогодні, в умовах, коли труднощі соціально-економічного характеру, потік різнобічної інформації, домінування матеріальних цінностей над духовними призвели до спотворення уявлень суспільства про добро, милосердя, справедливість і патріотизм. Необхідно пам'ятати, що жодна дитина не виросте здоровою, якщо у неї хвора душа. Тому я вирішила взяти на себе відповідальність за формування духовно-моральної культури підростаючого покоління, спираючись на український народний етнос, спадщину В.О.Сухомлинського, запроваджуючи технологію Т.Поніманської, казкотерапію". 

Я прагну розкривати дітям неоціненне багатство, глибину народної мудрості, національних надбань, поглиблювати дітей в духовні скарбниці наших пращурів, сприяти гармонійному вихованню дитини на основі дотримання родинних традицій; збагачувати досвід доброзичливих взаємин з однолітками, турботливого ставлення до рідних та близьких людей, дотримання моральних та етичних норм; розвивати здатність до оцінювання й самооцінювання, критичного ставлення до власної поведінки; уміння обмежувати свої бажання, дотримуватися встановлених норм поведінки, у своїх вчинках керуватися позитивним прикладом.

/zanjattja_za_osvitnim_naprjamom_ditina_v_sociumi.doc

 

КУЛЬ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА вихователь:" Головний скарб життя на землі, не багатство, що знаходиться у тебе в скринях... Головний скарб життя - здоров'я, і щоб його зберегти потрібно багато про що знати".

Турбота про здоров'я дитини  завжди була і залишається одним з пріорітетів педагогічної роботи. Особливу увагу я приділяю профілактичній та корекційній роботі  фізичного, психічного та соціального здоров'я дитини. Саме від мене залежить можливість сформувати у вихованців звичку здорового способу життя, опанування  основних практичних умінь та навичок щодо його збереження.

/dikhannja-kljuch_do_zdorov-ja.docx

/dobirka_etjudiv_dlja_formuvannja_psikhichnogo_zdor.docx

/dobirka_igor_ta_vprav_dlja_formuvannja_socialnogo_.docx

 

ВЕРТЮК СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА  музичний керівник: " Музика- уява - фантазія - казка - творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили". (В. Сухомлинський)

Музичний керівник в садочку - чарівник, що свято дітям дарувати звик... 

Музичний зал...тут творяться дива і казка в ньому часто ожива.

Артисти наші хоч маленькі - зате розумні та гарненькі.

Музика – могутній засіб розвитку дитини дошкільного віку, формування її духовного світу. Музика розширює кругозір, збагачує почуттями та емоціями, спонукає до роздумів, співпереживань, виховує гармонійне ставлення до навколишнього світу. Залучення до музики активізує мислення та мовлення дитини, виховує естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву. Музика допомогає дитині розкрити свій внутрішній світ, обдарування, проявити задатки та таланти, якими кожного з нас нагородила природа. Я впевнена в тому, що щаслива та людина, котра розуміє і відчуває музику – музику природи, музику серця, музику душі. Тоді життя її стає повноцінним і яскравим!

Чи впевнена, що свою щоденно роблю справу?

Що в ній лише одній моя життєва суть?

Чи справді муз керівником бути маю право?

Слова мої яке наповнення несуть?

Питання це не раз у мене виникало,

Шукала відповідь в очах своїх дітей

Коли до них ішла – чи буде їм цікаво?

І чи потрібен їм запал моїх ідей?

Таке покликання  долею дано –

З любов’ю дітям серце віддавати

Цей шлях життєвий обрано давно.

Професія – музичний вихователь.

/cikl_muzichno-terapevtichnikh_kazok.docx

/v_ritmi_tancju.docx